maandag 21 maart 2016

Anders denken: wonen in een merk.

Haico van Nunen kijkt op de website Bouwkennisblog hoe marketing wordt ingezet bij de verkoop van woningen en vergelijkt dit met de marketing van grote merken. Nu ook bouwers zich steeds meer ontwikkelen tot aanbieders van standaardwoningen, kunnen ze nog veel leren, concludeert hij. "De transitie van aannemers naar aanbieders vraagt om niet alleen een andere manier naar de markt te kijken, maar ook om op een andere manier over de markt na te denken. Het gaat immers niet meer enkel om het maken van een woning, maar het bouwen van een merk waar men in wil gaan wonen." Lees het complete artikel bij de bron.

Het actuele woonnieuws:


Meer nieuws? Automatisch op de hoogte blijven?

Woonnieuws is een service van Honk. Als projectontwikkelaar volgen we het nieuws over woningbouw en de woningmarkt nauwgezet. Via Woonnieuws delen we de berichten die wij belangrijk vinden. Wilt u automatisch op de hoogte blijven? Meldt u zich dan aan voor de gratis nieuwsbrief van Woonnieuws.

Het nieuws op Woonnieuws volgen op social media? Klik dan op de iconen van Twitter, Linkedin of Facebook. Of kies voor de RSS-feed.

Zoeken in ruim 5.000 artikelen op Woonnieuws:



Woonnieuws
Woonnieuws is een service van Honk.
© Honk 2011 -